Daily Archives: December 20, 2012

Facebook-ul meu de toate zilele

Cred că dacă mulți ar fi sinceri atunci când rostesc Tatăl nostru, în momentul în care ar trebui să rostească ” pâinea noastră cea  de toate zilele” se cam opintesc căci nici pâinea nu o consumă în fiecare zi precum servesc paginile de Facebook. Facebook-ul este cartea lor de bucate, este rețeta perfectă, este timpul loc ocupat şi liber. Mă provoc pe mine însumi la un duel ca să stau mai mult în rugăciune decât pe facebook, mai mult în studiu biblic şi rugăciune decât pe site-uri.
Provocare… te înscrii?

Ce-ar fi să investim timpul pe care îl avem la dispoziție noi cei tineri și în timpul acela în care stăm pe facebook să ne rugăm cu adevărat? Fie că dai like fie că nu, mă lupt acum să văd ce se întâmplă dacă mă rog seara pentru prietenii mei, nu ăia de pe facebook că pe ăia nu-i știu de prieteni pe toți, dar pentru o parte din ei.

Suntem o țară de manageri… am sfârșit-o cu inginerii… acum gândim managerial, dar suferim teribil la managementul timpului…

” de toate zilele”, îmi spune că Dumnezeu se ocupă zilnic de mine… la cât şi câte îmi dă Dumnezeu constat că mănânc pe datorie… că suflu pe datorie, că trăiesc pe datorie… datorie Domnului meu care îmi poartă de grijă… calculatorul la care scriu este un dar de la El… și totuși oare câte nu mi-a dat… sunt saiturile de socializare un virus pentru viaţa ta de părtăşie cu Dumnezeu… Vino la a răscumpăra vremea…. începe plecându-ţi genunchii mai des înaintea lui Dumnezeu.

Fiți binecuvântați!… F.M