Ajutorul este la Dumnezeu

Iov 5:8-9 „Eu aș alerga la Dumnezeu, lui Dumnezeu i-aș spune necazul meu. El face lucruri mari și nepătrunse, minuni fără număr.”

Citeam azi dimineață despre aceste lucruri și nu pot să trec nepăsător peste cuvintele mărețe pe care le spune Elifaz lui Iov.

Ce bine e să știi că ai la necaz un sprijin tare în Domnul! Cum putem noi alerga la Dumnezeu cu nevoia noastră? Din cuvintele lui Elifaz înțeleg că prin rugăciune. „I-aș spune necazul meu”…

Aș vrea să mă apropiu de Dumnezeu cu această încredere: El face lucruri mari și nepătrunse. Uneori ne e frică de ce ne pot face unii oameni, în Iov 5:12  scrie „El nimicește planurile oamenilor vicleni, și mâinile lor nu pot să le împlinească.”

Pot astăzi să mă gândesc că tot ceea ce unii oameni ar putea să facă împotriva unui copil al Dumnezeu este zădărnicit de Stăpânul meu. Suntem păziți și acesta este un gând extraordinar!

Fiți binecuvântați!

Leave a Reply

