Disperat?

Mica 7:7 „Eu însă voi privi spre Domnul, îmi voi pune nădejdea în Dumnezeul mântuirii mele, Dumnezeul meu mă va asculta.”

La cine să apelezi ca să nu disperi, să primești încurajarea de care ai nevoie? Când marea majoritate a oamenilor te invită să mergi la bancă, la doctori, la rudenii, la tot felul de oameni cu puteri miraculoase, Dumnezeu te invită să privești cu încredere la El.

Eu însă… îți spune că trebuie să te încrezi în Domnul, să privești spre El.

Îmi voi pune nădejdea în Dumnezeul mântuirii mele… îmi arată să nu deznădăjduiesc niciodată, Cel care a făcut posibilă mântuirea mea face posibilă ieșirea din orice situație. Și chiar dacă n-ar fi așa trebuie să fiu gata să sufăr pentru Cristos.

Dumnezeul meu mă va asculta… Fii sigur de asta! Aruncă-ți pâinea pe ape și după multă vreme o vei găsi iarăși, spune Solomon. Dă ceea ce ai mereu la tine (rugăciunea) iar roadele ei se vor opri înaintea ta când te vei aștepta mai puțin. AI CREDINȚĂ că Dumnezeu este bun, drept, credinios și îndurător.

Dezvață-te să mai mergi la om, învață drumul crucii, calea credinței și biruinței merge pe la crucea lui Cristos. Adu și lasă înaintea lui Isus toate poverile și privește cu încredere la rezultatul smereniei și cererilor tale. El va lucra!

O zi perfectă cu Domnul!

Fiți binecuvântați!

Leave a Reply

