Ce-mi dai să te ajut?

Psalmul 50:13-17 Adu ca jertfă lui Dumnezeu mulțumiri, și împlinește-ți juruințele făcute Celui Prea Înalt. Cheamă-Mă în ziua necazului, și Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi! Dumnezeul zice însă celui rău: „Ce tot înșiri tu legile Mele, și ai în gură legământul Meu, când tu urășți mustrările, și arunci cuvintele Mele înapoia ta?”

Mereu după ce citesc un text biblic mă întreb dacă am înțeles. Uneori îmi răspund cu mai mult decât „am înțeles” și spun „aveam nevoie de așa ceva”. Alteori parcă citesc grăbit și tot textul este încâlcit, fără sens. De fapt atitudinea mea față de text se schimbă. Problema nu este cu Biblia atunci când nu auzi glasul ei, ci este la noi. Nu știm să apreciem valoarea Cuvântului.

Ce fac cei răi? Răspuns: înșiră legile Domnului, de parcă le știu bine, dar urăsc să fie mustrați și aruncă cuvintele ce vin din partea Domnului înapoia sa, în semn de dispreț. Când mă gândesc cât de puțină atenție depun eu în managementul citirii Scripturii mă îngrozesc. Și totuși am nevoie de butonul „Ajutor” apăsat de așa multe ori în rugăciuni arzătoare către cer… De ce s-ar deranja Domnul dacă eu nu o fac ca răspuns la atâtea binecuvântări?

Dar tu ce faci?

Este pentru tine relația cu Domnul doar un 112 spiritual? Doamne am nevoie urgentă (Psalmul 50:15) de Tine… pe urmă… NIMIC! Promisiunea lui Dumnezeu este că ne izbăvește, dar uităm a doua parte a versetului : tu Mă vei proslăvi. Aduci tu Domnului slavă pentru ce face în viața ta?

Răspunde răspunsurilor Scripturii cu o relație de aprofundare continuă a Cuvântului în viața ta! Dumnezeu să ne ajute să Îl chemăm dar să și Îl proslăvim pentru soluțiile salvatoare pe care le aduce vieților noastre prin Cuvânt.

Fiți binecuvântați!

Leave a Reply

