“Să nu ai alţi Dumnezei în afară de Mine”

Exod 20:3
Să nu ai alţi dumnezei în afară de Mine înseamnă pentru mine a mă închina doar lui Dumnezeu. Înţeleg despre Dumnezeu că nu vrea să împartă locul cu nimeni. Viaţa mea este de la El, tot ce am este de la El, aşa că eu trebuie să îi dau  închinarea. A mă închina în faţa lui Dumnezeu înseamnă a-L recunoaşte ca Domn şi Stăpân al vieţii mele.
În Biblie ni se spune că nu putem sluji la doi stăpâni, fiindcă inevitabil vom urî pe unul şi pe celălalt îl vom iubi. Ataşamentul nostru faţă de Dumnezeu trebuie să fie mereu puternic, strâns, sudat.
Expresia scoate în evidenţă recunoaşterea existenţei de Dumnezeu venită chiar din  gura Sa. Deopotrivă pot înţelege că există şi alţi dumnezei.
Să rămânem ataşaţi de adevăratul Dumnezeu înseamnă să-L cunoşti cât mai intim şi mai profund. Pentru asta e nevoie de studiu, de Biblie, de timp petrecut cu El în părtăţie…
Fiţi binecuvântaţi!

Leave a Reply

