Întrebare din Exod…

Am o întrebare la care nu găsesc răspunsul în cartea Exod şi am înţeles că este în Exod: Ce element nu trebuia să lipsească de pe orice dar de mâncare? Nu am să premiez răspunsul dar aş aprecia dacă aţi găsi versetul din Exod care să vorbească despre ce element a fost vorba? Unii spun că era sarea… dar nu găsesc argumentul în Exod acolo unde trebuie să fie…
O zi binecuvântată! 🙂

Gata am găsit… raspunsul era cu neputinta sa fie in Exod… dar bin eca l-am gasit: este în Levitic 2: 13 Multumesc… era vb de sare.

Leave a Reply

