Acesta este Dumnezeul meu!

Ieremia 10:6 “Niciunul nu este ca Tine, Doamne! Mare eşti Tu, şi mare este Numele Tău prin puterea Ta”.
Dacă vrei să ştii cine este Dumnezeul meu şi cum arată El am să îţi citez câteva versete din Ieremia 10. Mă rog Domnului ca această imagine şi credinţă să o avem toţi despre Domnul Dumnezeu. În faţa multor oameni idolatri să ştii cine este şi cum este Dumnezeul tău este o încurajare veşnică. Cu cine o să-L compari pe Cel care a făcut totul? Cu ce ai să-L asemeni? Cu cine ai să-L înlocuieşti mai bun?

1. Dumnezeul meu este Mare şi Atotputernic
“Ieremia 10:6 Niciunul nu este ca Tine, Doamne! Mare eşti Tu, şi mare este Numele Tău prin puterea Ta.”
2. Dumnezeul meu este Împăratul neamurilor
“Ieremia 10:7 Cine să nu se teamă de Tine, Împărate al neamurilor?…”
3. Dumnezeul meu este singurul Dumnezeu adevărat
“Ieremia 10:10/a Dar Domnul este Dumnezeu cu adevărat…”
4. Dumnezeul meu este singurul Dumnezeu viu
“Ieremia 10:10/b Dar Domnul… este un Dumnezeu viu”
5. Dumnezeul meu este un Împărat veşnic
“Ieremia 10:10/c Dar Domnul este …. un Împărat veşnic.”
6. Dumnezeul meu este Creatorul pământului
“Ieremia 10:12/a Dar El a făcut pământul…”
7. Dumnezeul meu este Creatorul lumii
“Ieremia 10:12/b Dar El (…) a întemeiat lumea prin înţelepciunea Lui”
8. Dumnezeul meu este Creatorul naturii şi al fenomenelor naturii
“Ieremia 10:13 La tunetul Lui, urlă apele în ceruri; El ridică norii de la marginile pământului, dă naştere fulgerelor şi ploii, şi scoate vântul din cămările Lui.”
9. Dumnezeul meu este Dumnezeul lui Israel
“Ieremia 10:16 Dar Cel ce este partea lui Iacov, nu este ca ei; căci El a întocmit totul, şi Israel este seminţia moştenirii Lui…”
10. Dumnezeul meu este Întemeietorul a tot ce există
“Ieremia 10:16/b …căci El a întocmit totul, (…) Domnul oştirilor este Numele Lui”.

Dar al tău?
Fii binecuvântat!

Leave a Reply

