Crucea lui Cristos

Te-ai întrebat vreodată câte a făcut Dumnezeu pentru tine? Dacă a jertfit ceva? Dacă I-a păsat cu adevărat de tine? Cât de interesat e Dumnezeu de soarta ta? S-ar putea să descoperi că a fost “prea interesat”. Dacă stai la răscruce şi nu cunoşti “investiţia” lui Dumnezeu pentru salvarea omenirii citeşte rândurile următoare.În seara aceasta la Biserica Emanuel din Oradea s-a predicat despre jertfa de pe cruce a lui Isus Cristos. Succint iată câteva idei din ceea ce s-a predicat. (Evrei 10:1-14).

1. Crucea lui Cristos a fost voia lui Dumnezeu pentru noi
Voia lui Dumnezeu a fost ca Fiul Său să moară pe cruce pentru mine şi în locul meu. Fără efortul Său şi planul Său, eu nu aş fi fost în stare să aspir la viaţa veşnică. Dumnezeu a făcut primul pas înspre om în vederea salvării lui. Crucea n-a fost o surpriză pentru Domnul Isus. Dumnezeu a luat iniţiativa mântuirii ele înainte de creaţie (Romani 8:29). Viaţa veşnică mi-a fost făgăduită înainte de întemeierea lumii. Tit 1:2 “în nădejdea vieţii veşnice, făgăduite mai înainte de veşnicii de Dumnezeu…”
2. Crucea lui Cristos a fost lucrarea lui Dumnezeu pentru noi
Lucrarea lui Dumnezeu pentru mine a însemnat darea la moarte a Unicului Său Fiu pentru salvarea mea o dată pentru totdeauna. Mântuirea este o lucrare care ţine veşnic. Eu sunt mântuit o dată pentru totdeauna. Nu sunt mântuit astăzi şi mâine nu. Sunt mântuit în fiecare zi din viaţa mea de când am acceptat lucrarea lui Dumnezeu în Fiul Său. Jertfa lui Isus Cristos a fost suficientă pentru mântuirea mea. Lucrarea aceasta a fost înfăptuită o dată pentru totdeauna, fiind planul lui Dumnezeu din veşnicie pentru mine. Dumnezeu Fiul este acum la dreapta lui Dumnezeu. Moartea va fi ultimul inamic al Domnului care va fi înfrânt (versetul 13).

3. Crucea lui Cristos a fost singura cale de mântuire a oamenilor
Moartea pe cruce a Fiului lui Dumnezeu a fost singura cale de salvare a oamenilor. Oamenii nu ar fi putut face niciodată nimic pentru mântuirea lor. Dumnezeu a făcut totul. Isus Cristos a plătit vina păcatelor întregii omeniri. În Cristos au fost osândite toate păcatele mele. Acum fiecare om poate fi mântuit prin credinţă. Nu este păcat care să nu poată fi iertat. Ceea ce a făcut Dumnezeu pentru mine poate face şi pentru ceilalţi.

Leave a Reply

