Bătalia de la 2012

Tocmai am dat cronometrul la zero. Ufff! Nu mi-a fost uşor deloc să ştiţi. Cică în cer o grămadă de ceasuri sună a tic-tac aşa că ding-dongurile de oră exactă bat de-ţi vine să-ţi iei câmpii. Ehhh, glumeam, doar nu credea cineva că acolo or fi zeci de ceasuri, fiecare cu ora lui exactă. Deşi dacă stau bine şi mă gândesc nu degeaba zic oamenii ” Ţi-o venit ceasul!”. Probabil că dacă am sta puţintel pe gânduri am pricepe şi taina ăstei vorbe… Că şi ceasul vine el… şi să vă spun un adevăr …vine taman când nu te aştepţi. Asta m-a învăţat pe mine anul trecut. Anul 2012 a fost pentru mine un an de luptă… umpic mai serios zic eu că a fost cel mai greu an din viaţă. Lecţii din 2012:
1. Necazul a venit când nu m-am aşteptat.
2. Să nu am încredere în oameni.
3. Am învăţat să gătesc.
4. Victoriile trebuie sărbătorite iar eşecurile uitate.
5. Umblă prin credinţă
6. Numai rugăciunea făcută cu credinţă este ascultată.

Şi acum să păstrez tonul “optimist” de la început…Să dezvolt puţin…
Mi-am terminat licenţa cu bunul ajutor al lui Dumnezeu şi mai că nu am încheiat şi masterul. Cum a fost? Ba, am lucrat care pe unde, ba am uitat să trag chiulul, ba m-am pierdut prin biblioteci, ba am dormit mai puţin, ba examene, ba alte “performanţe”, ba cafea, eee… lung 2012 ăsta… Şi mai multe chiar nu puteam face… Anul 2012 a fost tare valabilă vorba din Coloseni: faceţi toate lucrurile ca pentru Domnul nu ca pentru oameni. Ştii, m-am gândit… dacă era să le fac şi licenţa şi disertaţia ca pentru oameni le predam pe ambele… dar oare era OK? Nnnu. Dar atunci de ce te-ai legat la cap cu prea multe, ai zice tu? Simplu ca să văd cât pot duce… Şi Doamne multe poate duce omul… Numa’ să nu-i pui în straiţă ci să-l laşi pe el să zolească. Să vezi atunci: familie, profesie, şcoală, viaţă privată, biserică, grupuri şi grupuleţe, iarbă verde & socoteli… Doamne multe poate face omul… Şi drept vorbind Domnul fie mărit că în toate domeniile a fost o bătălie grea, dar toate bătăliile au fost o binecuvântare pentru mine. Sigur au fost şi lupte pierdute, dar am tras foloasele necesare şi pe viitor am să fiu mai “antrenat” cu lupta.

Şi pentru că unii chiar v-aţi chinuit să citiţi până aici am să vă spun că pentru 2013 Domnul are un Cuvânt pentru noi toţi: Iov 5:9 ” El face lucruri mari şi nepătrunse, minuni fără număr”. Ştii este vorba de Acela care este gata şi în prezent să facă lucruri mari şi nepătrunse pentru tine… Unele dintre ele le vei considera minuni, altele lucruri mari, altele lucruri nepătrunse, toate însă le are Dumnezeu pregătite pentru cei care aleargă la Dumnezeu şi se smeresc înaintea Lui.

Fii gata de bătălia de la 2013! S-ar putea să murim, s-ar putea să supravieţuim, s-ar putea să fim fericiţi s-ar putea să fim necăjiţi. Bătăliile au format însă întotdeauna oameni puternici. Cum vei privi anul acesta viaţa ta? Eşti gata de luptă? I-aţi echipamentul… Dumnezeu este gata să facă lucruri mari cu tine, El este gata să facă lucruri nepătrunse pentru tine.

Un an 2013 binecuvântat!

Leave a Reply

