Mai întinde Doamne mâna!

Ieremia 1:9 Apoi Domnul Şi-a întins mâna şi mi-a atins gura. Şi Domnul mi-a zis: „Iată, pun cuvintele Mele în gura ta.

Ştii tu ce impotantă e gura? Cu ea spune Iavov blestemăm şi tot cu ea binecuvântăm. Ce îmi atrage aici atenţia este gestul lui Dumnezeu. …. şi mi-a atins gura

Dar să revin. Chemarea se apropie de punctul culminant al procesiunii. E cel mai important act al chemării lui Dumnezeu pentru Ieremia în acest verset. Fabulos… Dumnezeu să îşi întindă mâna spre Ieremia. Aţi putea oare careva dintre voi uita o asemenea experienţă. Eu, niciodată.

1. Dumnezeu Şi-a întins mâna…
Oare cât de pătruns era Ieremia să vadă cum Dumnezeu face gestul întinderii mâinii spre gura lui. E un moment în care toate scuzele lui Ieremia pălesc. Ieremia primeşte cea mai de preţ asigurare. Chiar dacă se simţea un copil Dumnezeu şi-a întins mâna spre el. Ieremia înţelege acum că Dumnezeu chiar pune în practică chemarea pentru el.  N-ai vrea să simţi şi tu că Dumnezeu îţi întinde mâna? E felul în care alege Dumnezeu adesea să îşi facă simţită prezenţa. În psalmi stă scris că Braţul Său este protector, mâna lui izbăveşte… Dreapta lui ocroteşte… De câte ori nu am simţit şi noi că Dumnezeu îşi întinde mâna spre noi.

Aş vrea să mă gândesc cu mulţurire către Dumnezeu azi şi să-I mulţumesc pentru momentele în care Şi-a întins braţul spre mine şi am scăpat din multe situaţii. Chiar dacă în acest verset întinderea braţului vine ca un prim gest fizic al lui Dumnezeu de  a pecetlui gura lui Ieremia prin a aşeza pe buzele proorocului cuvintele Sale, eu vreau să rămân astăzi la gestul acesta al lui Dumnezeu care alege să se coboare în lumea mea şi să îşi întindă mâna spre un om pentru al încuraja şi al împuternicii la lucrarea Sa.

Doamne mulţumesc pentru mâna ta întinsă…

Actul ceremonial al chemării va urma…

Leave a Reply

