Cristos – izvorul cunoaşterii

Coloseni 2:2b-3 …ca să cunoască taina lui Dumnezeu Tatăl, adică pe Cristos, în care sunt ascunse toate comorile înţelepciunii şi ale ştiinţei.

Iubiţii mei, ne putem angaja de multe ori în căutarea a tot felul de comori care să ne aducă bogăţii, pentru că suntem oameni dodaţi cu o capacitate de cunoaştere deosebită. Azi mai mult ca niciodată realizezi cât de multe lucruri cunosc oamenii şi câte se descoperă încă de la o zi la alta. Sub genericul “Stire Bomba!”, “Veste cutremuratoare”, “Descoperire senzaţională” sau “Uluitor!” oamenii încep să tremure şi să facă calcule despre noua ştire. O evaluează, o împărtăşesc şi altora dar a doua zi sunt la fel de goi. Vor o altă ştire senzaţională.

Dragul meu: Tu după ce eşti însetat să cunoşti? Mai vrei să ştii şi mâine ceva din Cristos?

Apostolul Pavel vino într-o lume în care Cristos nu epuiza setea de cunoştere a colosenilor. Ei vroiau senzaţionalul… Nu suntem şi noi oameni care apreciază entertainment-ul mai mult decât seriozitatea unei noi descoperiri a lui Cristos.

Dacă Cristos este locul în care sunt ascunse toate comorile înţelepciunii şi ale ştiinţei, înseamnă că dacă voi studia persoana lui Cristos pot fi suficient de înţelept şi învăţat ca să dau şi altora îndemn.

Cristos este izvorul cunoaşterii pentru că El este sursa tuturor lucrurilor. Când cunoşti lucrurile de la sursa de primă mână eşti omul cel mai bine informat.

Rugăciune: Doamne Tu eşti apa vieţii, pâinea vieţii, cuvântul vieţii, păstorul meu. Doamne Isus în Tine sunt ascunse toate comorile înţelepciunii şi ale ştiinţei. Te rog ajută-mă să te cunosc pe Tine ca să dobândesc înţelepciune şi să am parte de comorile ascunse în Tine. Te rog să mă ierţi pentru că nu m-am uitat la Tine ca şi la o comoară. Doamne deschide-mi ochii ca să pot pricepe cât de multe lucruri ascunzi în Tine. Vreau să te cunosc, azi mai mult ca niciodată! Amin

Leave a Reply

