La cine să caut sfaturi?

Măcar o dată în viaţă am cerut cuiva un sfat. Eu am cerut nu numai o dată. Proverbe 15 mi-a deschis orizontul  spre câţiva sfătuitori esenţiali atunci când vreau să iau decizii. Iată ce am descoperit citind acest capitol:
Caută sfaturi:

1. La cei înţelepţi şi neprihăniţi: limba înţelepţilor dă ştiinţă plăcută v 2
inima celui neprihănit se gândeşte ce să răspundă, v 28.
2. În familie : nesocotitul dispreţuieşte învăţăturile tatălui său; v 5
un fiu înţelept este bucuria tatălui său, dar un om nesocotit dispreţuieşte pe mamă-sa.
Planurile nu izbutesc când lipseşte o adunare care să chibzuiască, dar izbutesc când sunt mulţi sfetnici v. 22
4. La Dumnezeu: Domnul Se depărtează de cei răi, dar ascultă rugăciunea celor neprihăniţi. v 29
Ochii Domnului sunt în orice loc, ei văd pe cei răi şi pe cei buni. v 3

Leave a Reply

