Eli, Eli, te iubesc!

Doamne Tu mi-ai dat din Tine
Mi-ai dat viaţă să trăiesc
Mi-ai dat suflet viu din Tine
Mântuire, te iubesc!
.
Doamne Tu mi-ai luat povara
Mi-ai luat greşeli să cresc
Mi-ai luat pe-o cruce vina
Mântuire, te iubesc!
.
Doamne Tu-mi păstrezi răsplata
Mi-ai păstrat-o s-o doresc
Mi-ai păstrat o casă-n ceruri
Mântuire, te iubesc!
.
Doamne Tu-mi păzeşti căminul
M-ai păzit cu Braţ Ceresc
M-ai păzit de ceasul firii
Mântuire, te iubesc!
.
Domnul meu mi-ai salvat viaţa
M-ai salvat ca să trăiesc
Mă opresc la crucea-Ţi zilnic,
Eli! Eli, te iubesc!

One thought on “Eli, Eli, te iubesc!”

Leave a Reply

