SECUNDĂ ETERNĂ

Secunda mea bate în suflet cu răcnete aspre iar pieptul îmi arde de înc-o secundă…

Secund parcă-i dorul, secunda răzbate… şi-ntreg viitorul e înc-o secundă.

Adâncă secundă în ea văd milenii de clipe secunde,

Secunda-i atomul istoriei lumii iar ochiul pribeag vag stă să discerne… doar clipe?

Misterele vremii sub cheie le ţine-o secundă, ACUM e timpul secundei eterne

Istoria clipei, secunde adunate-n sertare de praf cu blânde decenii

Uitat în hambar e ceasul genezei la el bate încă o clipă secundă…

Cu plâns trecătorii cu doruri de-o clipă simt tainic că viaţa-i secunda

Nimic n-o doboară ci totul subjugă secunda-i îndrumă să tacă.

Rebelă secundă te blestemă timpul că-l umplii cu anii

Iar omul e prins în secunde; secunda de ieri e secunda de mâine.

Mă-ntreb dacă eu prin viaţa mea toată voi PRINDE ” secunda”.

Tu eşti amintirea ce-n glorii mi-o duc credinţa mea-mi spune că fi-vei

Părtaşă la iadul şi raiul de-apoi iar eu număr vremuri scăldate-n memorii mărunte

Aspir să te văd într-o viaţă secundă să ştiu că trăiesc în sfârşit în divină secundă

Mai nouă, mai vie, mai proaspătă, sfântă, comoara vieţii tu-mi strângi

Căci pieptul îmi bate de dulcea secundă ce are să vină.

Leave a Reply

