Scriptură

Eram copil când te-ngânam prin ierburi verzi sau ninse

Bunicul meu te-avea mereu pe buzele lui stinse.

De frumuseţea ta şi-acum mă trec fiori prin tâmple

Când te adulmec rând cu rând şopteşti ecouri sfinte.

Eşti ceea ce păzesc cu dor şi-acum chiar de-s duşi anii

Cum deseori m-ai ridicat cântându-mi blând cu psalmii.

Eu te-am trădat prin firea mea, cu jale spuneai vina

Când meditam la al tău vers iar aprindeai lumina.

De stau cu ochii-nchişi te văd curg râuri vii din tine

Am candela lângă picior în beznă eşti cu mine

Mă tulburi chiar şi când adorm şi somnul îmi cutreieri

De-i vreun păcat uitat în gând în noapte mi-l descoperi.

Tu eşti Scriptură dulce aleanul meu pe rană

Cu versul tău mă-mbucuri când inima-i bolnavă

Cât voi trăi am să te strâng în inimă şi-n minte

Şi ca odat’ bunicul meu să-mpart cuvinte sfinte.

One thought on “Scriptură”

Leave a Reply

